Dnes jsme vyrazili na výlet z Bruzovic do FM, cílem byla restaurace U mamy, a pak jsme šli přes FM na nádraží. Šli jsme po modré cyklostezkou a polními cestami. Počasí přálo. Bylo nás 10 a ušli jsme 8 km.
  • minulý pátek
Dnes nás Standa vedl od hráze Těrlické přehrady přes Kostelec k památníku letců a do Albrechtic. Celou cestu nás pronásledovaly černé mraky, ale nezmokli jsme. Bylo nás 13 a ušli jsme 7,5 km.
  • minulý čtvrtek
Dnes nás Jana pozvala na Výstavu zájmových činností na Ostravici, která se koná 1xročně, tentokrát byla v ZŠ. Kromě výstavy jsme opět navštívili Ráj dřevěných soch a Beskydský pivovárek, kde v těchto dnech probíhá soutěž řezbářů.
  • minulou středu
Dnes pro nás Anička připravila výlet k soutoku Olše a Odry. Jeli jsme vlakem do Bohumína, busem do Kopytova ,a pak už pěšky k soutoku a zpět do Starého Bohumína. Byl to prima výlet a Aničce děkujeme. Bylo nás 15 a ušli jsme asi 8 km.
  • 6.7.2019
Dnes pro nás Anička připravila výcházku k loděnici v Karviné. Vystoupili jsme v Darkově, přešli Darkovský most, prošli lázeňským parkem a vstoupili do parku B.Němcové. V loděnici jsme poseděli, a pak šli parkem k zámku a náměstí ve Fryštátě. Procházku jsme zakončili kávičkou v kavárně. Bylo nás 22 a ušli jsme 4 km.
  • 4.7.2019
Dnes jsem jela na Hukvaldy pro zapomenutý šátek a abych nejela sama, pozvala jsem si doprovod na procházku po oboře. Navíc je dnes významný den, 165.výročí narození Leoše Janáčka. Počasí bylo jako stvořené pro výlet, ani horko, ani zima, příjemný letní den a procházka oborou byla balzámem pro tělo i duši.
  • 3.7.2019
Dnes pro nás Anička vymyslela výlet na Studeničné zase trošku jinou cestou. Sešlo se nás 12. Šli jsme nejprve asi 1 km podél hlavní cesty, pak jsme odbočili doleva a šli po modré. Byla to pohodová trasa. Dnes nebylo moc vedro a šli jsme často ve stínu. Ušli jsme asi 8 km.
  • 29.6.2019
Dnes pro nás Standa připravil vycházku do Chotěbuzi do Rybího domu. Dnes bylo "jen"+28, naštěstí jsme šli částečně ve stínu a občas zafoukal vítr. Sešlo se nás 12 a ušli jsme 7 km.
  • 27.6.2019
Dnes bylo dusno a pod mrakem, kolem Havířova obcházela bouřka, ale nám nepršelo,. Dnes si Anička připravila vycházku ze Šumbarku k vodárně v Petřvaldu. Byla to hezká procházka lesem a od vodárny jsme se pak ještě vraceli na Šumbark k Jelenovi. Ušli jsme 6 km.
  • 20.6.2019
Dnes bylo pořádné vedro, tak se nás na AN sešlo jen 9, Danka nás čekala u splavu, celkem nás bylo 10. Ušli jsme 4 km.
  • 13.6.2019
Dnes pro nás Anička připravila výšlap na horu Prašivou u Bystřice. Bylo horko a sešlo se nás 9. Zdolali jsme Prašivou horu a hlavně jsme zvládli obtížný sestup. A protože plánovaná hospoda byla v rekonstrukci, museli jsme jít pěšky do Bystřice, kde jsme se konsečně v hospodě U Šlimoka občerstvili. Přežili jsme to a já jsem dokonce zahájila houbařskou sezonu, našla jsem dva malé křemenáče.
1 komentář
  • 8.6.2019
Dnes jsme se sešli na Šumbarku a odtud jsme šli lesy do Petřvaldu k Mokrošovi. Bylo slunečno, horko a sešlo se nás 16. Ušli jsme 5 km.
  • 6.6.2019
Dnes se konečně počasí umoudřilo a je hezky, svítí slunce a má být až +21. My jsme po snídani jeli do orchidária a botanické zahrady v Dobrovníku a k Bukovniško jezeru. Bylo to tam nádherné. Pak jsme se šli koupat do bazénů a večer na poslední procházku. V sobotu jsme jeli domů, ale ještě po snídani jsme se šli naposled vykoupat do bazénů. Bylo to tu fajn, i když nám počasí moc nevyšlo.
  • 31.5.2019
Dnes ráno opět prší, my se rozhodli jet do Lendavy. Tam jsme zašli na hrad, vinařskou stezkou až na rozhlednu. Odpoledne jsme byli v bazénu a po večeři na procházce. Počasí se během dne umoudřilo, nepršelo celý den..
  • letos v květnu
Dnes byl co do počasí nejhorší den, pršelo hustě celý den. my jsme si dopoledne udělali výlet do nedaleké Murské Soboty, odpoledne jsme šli do bazénů.
  • 29.5.2019
Dnes jsme si naplánovali vycházku po cyklostezce do Martjanci prohlédnout si kostel sv.Martina, který je kulturní památkou. Počasí stále špatné, prší. Odpoledne jedeme do vinného sklípku.
  • 28.5.2019
Dnes se počasí pokazilo, je zataženo a v půl 11 začalo pršet. Dnes dopoledne jsme měli společnou vycházku, odpoledne jsme byli v bazénu. večer jsme si zašli na vínko do pizzerky.
  • 27.5.2019
Letos jsme s Vlastou jeli s MLK do Slovinska. Cesta byla v pohodě a náš hotel Terme Vivat byl luxusní. Přijeli jsme za pěkného počasí, ale bohužel hned druhý den a pak další 3 dny nám pršelo. Ale my jsme si náš pobyt tím nedali zkazit.
  • 26.5.2019
Dnes pro nás Anička připravila výlet k památníku ve Hrabyni. Jeli jsme do O.Svinova, tramvají do Kyjovic, a pak krásnou přírodou a lesem k RÚ ve Hrabyni. Pokračovali jsme po vozíčkářské stezce až k památníku ve Hrabyni, který jsme navštívili. Počasí nám přálo a my jsme si to užili.
  • 18.5.2019
Dnes si pro nás Standa připravil vycházku do Těrlicka. Šli jsme přes lesopark kolem studánky, pak kolem tenisových kurtů přes les a louku,kolem přehrady a skončili jsme v restauraci Retro v Těrlicku střed. Počasí přálo, užili jsme si to.
  • 16.5.2019
Dnes jsme jeli na zájezd na Oravskou plřehradu, kde jsme měli hodinu a třičtvrtě vyhlídkovou plavbu, pak jsme jeli do Těrchové a nakonec jsme navštívili Starou Bystrici a podívali se na slovenský orloj. Počasí přálo, užili jsme si to.
  • 11.5.2019
Dnes jsme jeli do Popradu a Tatranské Lomnice. Poprad nás mile překvapil, je to hezké město. Večer jsme popřáli Aničce k narozeninám a oslavou zakončili náš pobyt.
  • 2.5.2019
Dnes bylo konečně slunečno a my se vydali do S.Smokovce a lanovkou na Hrebienok, zašli na Rainerovu chatu, někteří sešli k vodopádům a k Bilíkově chatě.
1 komentář
  • 1.5.2019

Adresa na Rajčeti

www.marhlu.rajce.idnes.cz

30. března 2013

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)