Dnes pro nás Anička připravila výšlap na horu Prašivou u Bystřice. Bylo horko a sešlo se nás 9. Zdolali jsme Prašivou horu a hlavně jsme zvládli obtížný sestup. A protože plánovaná hospoda byla v rekonstrukci, museli jsme jít pěšky do Bystřice, kde jsme se konsečně v hospodě U Šlimoka občerstvili. Přežili jsme to a já jsem dokonce zahájila houbařskou sezonu, našla jsem dva malé křemenáče.
  • 8.6.2019
Dnes bylo konečně slunečno a my se vydali do S.Smokovce a lanovkou na Hrebienok, zašli na Rainerovu chatu, někteří sešli k vodopádům a k Bilíkově chatě.
  • 1.5.2019
Dnes sice počasí nebylo slunečné,sem tam spadla kapka, přesto se nás sešlo 10 a jeli jsme do Malenovic. Odtud jsme šli kolem Korýtka a Satinských vodopádů k Rajské boudě a po modré ke kostelu v Borové, kde je vytvořena krásná nová vyhlídka. Počasí přálo, chvilkami jemně mrholilo, jinak nepršelo. Pokrapávat začalo na zpáteční cestě do Frýdlantu a pršet až ve Frýdlantu, kdy už jsme byli u nádraží. Byl to fajn výlet a ušli jsme přes 8 km.
  • 6.4.2019
Dnešní zájezd jsme zahájili v muzeu skla Karolinka, a pak jsme se přesunuli do skiareálu Kohútka. Prošli jsme se např. na Malý Javorník, na Portáši si dali borůvkové knedlíky, každý si udělal procházku podle své kondice. Bylo nádherné jarní počasí, užili jsme si to a v 17 hod. odjížděli spokojeně domů.
4 komentáře
  • 23.3.2019
3 komentáře
  • 14.3.2019
  • 9.3.2019
Dnes jsme si udělali pohodovou vycházku z Frýdlantu přes Pržno do Hodoňovic, podívat se na masopust a pochovávání basy Filomény. Sešlo se nás 13 a našlapali jsme 11,5 km.
  • 2.3.2019
I přes nevlídné počasí se nás sešlo na AN 16 a šli jsme přes Kempjany do Krčmy U Supa. Tam na nás čekal Jarda. Ušli jsme 6 km.
  • 14.2.2019
Protože mi zdraví letos nedovolilo jít na Monte Čupelo, šla jsem alespon na sivestrovskou vycházku s Dájou. Bylo nás 7 a ušli jsme 5 km.
  • 31.12.2018
  • 11.10.2018
Dnes bylo krásně, tak jsme si udělali pohodovou vycházku z Třebovic k Hlučínskému jezeru. Bylo nás celkem 9.
  • 6.10.2018
Jako každý rok i letos jsem si užívala vnučky, nejprve jsme byli v Hradci Králové, pak v Pržně a Pálkovicích, kde byla svatba syna a nakonec v Havířově.
4 komentáře
  • loni v létě
Je úterý a my jedeme do Dinoparku. Snad se bude vnučkám líbit.
  • 31.7.2018
  • 12.7.2018
  • 16.6.2018
Týden utekl jako voda a my jedeme domů. Po snídani ještě honem do bazénů, pak v 11 nalodit kufry, poslední polévkový bufet a ve 12 odjezd. Bylo to tu fajn.
  • 4.6.2018
  • 30.5.2018
  • 7.6.2018
Dnes odpoledne zájezd do Keszthely a plavba lodí po Balatonu.

Keszthely je okresní město ležící v župě Zala v Maďarsku. Žije tu okolo 20 116 obyvatel. Město leží na západním okraji severního břehu Balatonu. Blízkými sídly jsou města Hévíz a Balatonszentgyörgy. Místo bylo obydlené již v neolitu. V době Římské říše bylo obchodním centrem. První písemné zmínky o městě pocházejí z roku 1247.

Balaton (též Blatenské jezero, název pochází ze slovanského blato – bažina) je jezero v župách Somogy, Veszprém a Zala v Maďarsku v Dunajské rovině. Je to největší jezero ve střední Evropě, právě pro svou velikost se mu také říká Magyar tenger – Maďarské moře. Patří podle typu mezi takzvaná stepní jezera, která nacházíme v celé Eurasii.
  • 1.6.2018
Hévíz je město v jihozápadním Maďarsku, ležící v okresu Keszthely v župě Zala. Žije tu 4 634 obyvatel. Hévíz leží západně od Balatonu a severně od Kis-Balatonu, severozápadně od Keszthely. Historie místa sahá až do pravěku. Léčebné účinky lázní byly zřejmě známé již starým Římanům, což naznačují římské mince nalezené v jezeře.
My jsme ubytovaní v hotelu Helios v budově Benjamin.
  • 29.5.2018
  • 19.5.2018
  • 3.5.2018
Dnes je třetí den pobytu, v noci pršelo, ale ráno opět vykukuje slunce. Ráno jdeme na rozcvičku, pak snídaně a jdeme opět k Veličkům. Jdeme s našimi 5 "lysařkami", které včera u Veličků nebyly. Dnes není tak teplo jako včera. U Veličků jsme si dali vínko místo piva, poseděli, a pak se vraceli zpět . Odpoledne jsme měli cvičení v bazénu a plánovali jsme vycházku, ale začalo pršet, tak jsme zůstali na hotelu. Po večeři jsme se připravili na rej čarodějnic a užili si to. V pátek po snídani jsme odjížděli domů, ale cestou se ještě stavili na Pustevny a prošli se k Radegastovi a tím zakončili příjemný pobyt v Malenovicích.
  • 26.4.2018

Adresa na Rajčeti

www.marhlu.rajce.idnes.cz

30. března 2013

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)